tirsdag den 16. februar 2010

Fodbold

Jeg kan godt lide at spille fodbold i min fritid. Jeg spiller fodbold i Næstved IF. Jeg kan godt lide at spille kantspiller, men spiller tit offensiv midt, det er også en meget god plads, så skal man nemlig ikke så meget med hjem og hjælpe til i det defensive arbejde. Mit yndlings fodboldhold er FC. Barcelona og der spiller min yndlings fodboldspiller også nemlig Andres Iniesta,som jeg synes minder meget om mig selv. Et af mine fodboldidoler, som er stoppet er Peter Scmeichel også kaldt ´´The great dane`` . Ham har jeg set meget op til fordi han var målmand, og det har jeg også altid selv haft lyst til at være, men fik altid af vide at jeg var for lille, så den drøm gik ikke i opfyldelse. Jeg tager tit ind og ser FCK-kampe med min far, da det er mit yndlingshold i Danmark. Jeg intereserer mig så meget for fodbold at jeg nærmest ikke spiller andre spil på min Playstation 3 og Computer. Det er mit liv.

Christoffer

Ingen kommentarer:

Send en kommentar