tirsdag den 16. februar 2010

Skole

Nogle syntes at skolen er noget møg. Andre syntes at skolen er spændende. Jeg syntes begge dele. Nogle fag kan jeg godt lide, og andre kan jeg ikke så godt lide. Mine yndlingsfag er matematik og klassens time. Matematik fordi vi har Niller. Klassens time fordi vi får kage. Mine hadefag er Historie, Kristendom, Tysk, Geografi, Biologi, Idræt og Samfundsfag. Det var næsten alle mine fag, men jeg har også Engelsk, Dansk og Fysik/kemi. De er ikke mine hadefag, men heller ikke mine yndlingsfag. De er sådan midt imellem. Jeg kan godt lide skoler der har en kantine. Det har min skole haft, men den er lukket nu. Vi må heldigvis gå fra skolen i frikvartererne, men det gider man ikke når det er koldt. Skolens toiletter er VILDT ulækre. Det tror jeg de er på alle skoler. I hvert fald alle de skoler jeg har hørt om og været på er de.

Patricia

Ingen kommentarer:

Send en kommentar