mandag den 5. oktober 2009

Sport

Sport er meget vigtigt for unge, for at de får rørt sig, og får motion. Ellers kan de blive fede, hvis de sidder foran tv, eller pc. Man kan også møde nye mennesker, og få nye venner, og veninder. Man skal selvfølgelig kun gå til sport, hvis man har lyst til det, og hvis man syntes det er sjovt. Der er mange forskellige slags sport, fx. fodbold, håndbold, svømning, gymnastik, tennis, badminton, golf, selvforsvar, ridning, basket, hockey, dans, brydning, squash, cykelsport, gokart, løbning, spydkast, længdespring, højdespring, O.S.V. Man kan selv vælge.
Jeg går selv til gymnastik, og har gået til svømning, og dans. Jeg gik til svømning i 13 år, jeg begyndte da jeg var 3 måneder. Jeg gik til dans da jeg var 3, og stoppede da jeg var 4, men begyndte så igen da jeg var 5 og stoppede da jeg var 6. Jeg er også hjælper til gymnastik. Og er ved at uddanne mig til instruktør.

Skrevet af Patricia

Ingen kommentarer:

Send en kommentar